IT Akademija iskustva

Na polovini sam PHP kursa na IT akademiji, pa mislim da je red da složim utiske i iskustva.

Upisao sam ga u oktobru prošle godine. Prvo da kažem da sam baš mnogo razmišljao šta da upišem. Čitao sam dosta po forumima, tražio iskustva. Koliko god da im je sajt lep i simpatičan ipak su tamo sve pozitivna iskustva polaznika. Iskren da budem najbolja diskusija je na elitesecurity forumu. Javljali su se ljudi koji zaista pohađaju akademiju, imaju info iz prve ruke, pa je bilo mnogo lakše da se isprate utisci. Sve u svemu za godinu dana studiranja, i za ove pare, mislim da je ovo najbolji način sa savladam PHP. Odlučio sam se za on line varijantu i mogu reci da sam zadovoljan. Predavanja pratim preko Interneta, jeste da se ide jakim tempom, ali to je neki intezitet koji može da drži pažnju i interesovanje taman do drugog predavanja. U početku su mi lekcije i testovi bili lagani, ali sad je vec sve prilično jako da moram da pošteno učim i vežbam. Jedino mi je žao što nema onih kafa sa kolegama (i koleginicama), :))) ali ljudima koji rade više stvari istovremeno kao ja definitno preporučujem učenje na daljinu. Generalno sam zadovoljan jer imam vremena i za freelance sa strane (mora od necega da se živi) 😉

Super je što nema ocena, vec samo prošao/ nije prošao. Za sad sam dao 6 ispita, nije bilo mnogo teško položiti ih, ali mora da se uči. Ne gubi se vreme na teoriju, vec se odmah radi praksa. Btw, kurs traje godinu dana, podeljen je u dva semestra, slicno kao na fakultetu (samo jedna godina). Na mom smeru ima ukupno 14 predmeta + završni rad.

Kad dam sve ispite mogu kod njih da polažem za Zend sertifikat, što ću i uraditi. Zoki hvala na ovome (polagao je Zend, i čim ga je dobio, odmah je našao posao preko Infostuda). Koliko god da sam gledao ponude izgleda da se domaće gazde primaju na ove sertifikate. Poverenje u inostrani sertifikat i portfolio radova su po priči kolega i ljudi na netu glavni parametri za posao. Btw, apetiti rastu, cenim da cu videti da nastavim sa Javom, mada mi i ios programiranje izgleda primamljivo. Da li bi nekom preporucio IT Akademiju, da li upisati IT Akademiju? Ako ne patiš za titulama i diplomama i ako ti je bitnije da imaš neko prakticno znanje koje možeš da unovciš onda ti preporucujem. U protivnom guli ekonomiju ili pravo pa se misli šta ćeš sa tim.

9 thoughts on “IT Akademija iskustva

  1. Kolega, pa nisam znao da si i ti samnom na PHP programiranju. Ja sam prosle godine završio PHP ali sam dolazio na tradicionalnu nastavu. Šta da ti kažem, škola stvarno vredi svake pare, ja već 6 meseci radim za inostrane firme i uskoro ću da bežim preko. To su moja iskustva, trudi se da naučiš što više jer kod tih ljudi stvaro imaš od koga.

    Pozdrav,
    Dario
    PHP Development 2010

    • Pozdrav,

      hajde molim te reci gde si se zaposlio? Radim lagani freelance pa me zanima da li su ti tražili portoflio? Znam za to oko učenja, sad baš kidaju kako se bliži puštanje Ajaxa i JavaScript lekcija. Marić baš cima, verujem da ti je poznato 🙂

  2. Jao, bas me je yanimalo kakva je ta IT akademija, htela sam da upisem print dsgn, ali nisam imala koga da pitam za iskustva. Znas li nesto o tom smeru ili nekoga ko ga je zavrsio?

    Hvala unapred!

    • Uh, za print dizajn mislim da se radi dosta teorijskog dela oko industrijskog dizajna, sve te stvari oko pripreme za štampu, brendiranja, korporativnog dizajna i slično. Radi se Ilustrator, Photošop i Indesign od Adobe alata. Ako poredim sa programiranjem onda ti je godinu dana na print-u sasvim ok da se obučiš za posao. Vidi na Elitesecurity ili MyCity forumima ko je išao, možda ima direktnih iskustava

  3. Interesuje me baš php studiranje pa mi molim te reci preciznije kako izgleda. Da li je potrebno neko predznanje pošto vidim da si napisao da idu jakim tempom? Hvala 🙂

    • Sorry što ti tek sad odgovaram. Pazi ovako: ne treba ti neko posebno predznanje. Malo html-a i css-a ti ne bi škodilo (iako su to markup jezici dovoljni su da stekneš rutinu). Program na ITA je dobro koncipirani jer ćeš brzo prevazići n00b level 🙂 Samo jedna napomena – mora da se radi ozbiljno! Godinu dana je odgovarajuć period da se nauči PHP, ali vrlo lako može da se desi da ako ne radiš vrlo rano kreneš da kaskaš za grupom. Mnogi kukaju na It Akademiju, a u suštini zaboravljaju da im niko drugi nije kriv što im slabo ide od njih samih. Što se programa tiče imaš sve lepo napisano na http://www.it-akademija.com/ITakademija-PHP-Web-Development-Program_746

      Ne kreće se odmah sa svim kursevima, naravno da se puštaju taman kad je potrebno. Imam dosta taskova i zadataka koji pomažu da se sve lakše i praktično skapira. To je to. Slobodno pitaj ako te još nešto interesuje.

  4. Pozdrav drugari koji su zavrsili php kod njih.
    Imam pitanje – studiram vec informaticki smer i imam neko znanje iz htmla, css, C# i SQLa – sta mislite da li mi se isplati upisivati skolu i koliko ? Posto sam razmisljao o php-u .. da sa tim bas ima perspektive (jos plus sto radimo na faxu u SQLu i C# mada opet nije ovo neko enormno znanje)
    Jel mislite sa strane zaposlenja (gde god 🙂 ) da je bolje da se fokusiram na .net windows (i sam i preko IT akademije) ili na web – PHP primarno?
    Hvala na odgovoru i good luck 😉

  5. Pa pazi koliko ja znam .net ima neke standarde i mnogo je cistije raditi. Ispeglanije je okruženje. PHP je mnogo sirok pojam. Sad je pitanje sta ti licno hoces, oba pravca imaju prednosti, vidi cemu vise tezis, a ne sta drugi govore.

    U svakom slucaju bi ti preporucio da probas php pa ces tako najlakse videti. Web je mnogo vece trziste za poslove i tu sam ja video prednost za sebe. Za 3-6 meseci solidno moze da savlada php i da se rade neke ozbiljnije stvari. Samo zavisi koliko vremena imas. Pogledaj trendove na Guglu (google trends), pomaže da se predvidi buducnost za par godina unapred. Ja da sam sad na izboru isao bi na Android Java programiranje 🙂

Ostavite odgovor

